استفاده از پروفیل و متریال اورجینال واصلی

استفاده از پروفیل و متریال اورجینال واصلی

استفاده از پروفیل و متریال اورجینال واصلی

استفاده از پروفیل و متریال اورجینال واصلی | متأسفانه امروزه در بازار، پروفیل‌های تقلبی فاقد استانداردهای لازم و تولید های زیرزمینی بسیار است (هم در برندهای خارجی و هم در برندهای داخلی) . پروفیل‌های تقلبی معضل عظیمی را به وجود آورده است. البته شناسایی این پروفیل‌ها برای تولید کنندگان درب و پنجره upvc کار دشواری نیست. لذا کارخانه ها بایستی با دقت در خرید پروفیل‌ها از منابع اصلی و مطمئن این خدمات را به مشتریان تضمین کرده و همواره از متریال اورجینال و اصلی استفاده نمایند.

آیا می‌شود پروفیل‌ ضعیف را ترمیم و یا تعویض کرد؟

پروفیل یو پی وی سی قسمت اعظم از متریال پنجره دو جداره upvcرا تشکیل می دهد و اگر از نوع ضعیف استفاده شود، پنجره تولید شده دچار مشکلات دائم از قبیل تغییر رنگ پروفیل، تغییر فرم و یا شکستگی می‌گردد و تعویض یا ترمیم آن امکان پذیر و مقرون به صرفه نیست. بنابراین در انتخاب پروفیل یو پی وی سی باید دقت کرد تا بتوانیم از تمامی قابلیت های پنجره دوجداره برای مدت زمان نامحدود استفاده نماییم

تغییر حالت و رنگ پروفیل تقلبی و نامرغوب

تغییر رنگ پروفیل یکی مشکلات مهم یو پی وی سی می‌باشد که در صورت بروز این مشکل کاری نمی‌توان انجام داد.تغییر فرم پروفیل در دو حالت حادث می‌گردد. یا با استفاده از پروفیل نامرغوب و یا عدم استفاده از گالوانیزه داخل پروفیل، که در دو حالت پروفیل تغییر فرم داده قابل ترمیم نمی‌باشد .

پنجره دوجداره

نقش یراق در کارایی پنجره یو پی وی سی :

در بکارگیری یراق آلات در سیستم یو پی وی سی، انتخاب یراق آلات مناسب نقش مهمی داشته و در کیفیت محصول نهایی تأثیر مهمی دارد. همان‌طور که می دانید یراق آلات درب و پنجره های یو پی وی سی از حدود ۱۰۰ قطعه بهم پیوسته تشکیل شده است. اکثر این قطعات بر روی یکدیگر حرکت مکانیکی داشته و مجموعه ای مانند ماشین باز شونده را ایجاد می‌نماید. لذا در انتخاب برند مناسب و همچنین با در نظر گرفتن نوع بازشو ها و انتخاب یراق مناسب با توجه به نیاز، می‌تواند هم هزینه ها را کنترل نماید و هم طول عمر بیشتر یراق آلات موجب می گردد. بایستی در نظر داشت یراق مناسب همیشه متنوع‌ترین آن‌ها نیست.

پنجره دوجداره

آیا می‌توان یراق آلات درب و پنجره دو جداره UPVC را پس از نصب تعویض و بهینه کرد؟

باید گفت که این امر امکان‌پذیر می‌باشد ولیکن بصورت محدود. چراکه محل پیچ‌های بعضی از یراق آلات با یکدیگر متفاوت بوده و ممکن است در بکار گیری یراق‌آلات جدید دچار مشکل گردد و از طرفی نصب یراق آلات در تولید آوان صنعت و بعضی از کارخانه های معتبر بصورت اتوماسیون و با ماشین آلات خاصی انجام می‌پذیرد و تغییر آن بصورت تعمیراتی و در محل پروژه محدودیت‌هایی را ایجاد می‌نماید. لذا انتخاب یراق آلات مناسب در ابتدا می‌تواند از هزینه های مجدد جلوگیری نماید.

استفاده از پروفیل و متریال اورجینال واصلی

استفاده از پروفیل و متریال اورجینال واصلی

Call Now Button