نحوه تبدیل یراق تک حالته به دوحالته

نحوه تبدیل یراق تک حالته به دوحالته

نحوه تبدیل یراق تک حالته به دوحالته

نحوه تبدیل یراق تک حالته به دوحالته | نحوه تبدیل یراق تک حالته به دوحالته : تبدیل یراق تک حالته به یراق دوحالته دلایل مختلفی دارد که اول باید این دو یراق را بشناسیم و بدانیم هر کدام چه تفاوتی با هم دارد.

در پنجره دوجداره از یراق آلات متفاوتی استفاده می شود که هر کدام کارایی مخصوص با جایی که اجرا می شود را دارد،مثال از یراق تک حالته در جاهایی از منزل استفاده می شود که فضای مناسب برای باز کردن کامل پنجره باشد و یا از یراق کشویی در قسمتهایی از خانه نصب می شود که امکان باز شدن لنگه پنجره به داخل منزل نباشد.تبدیل یراق تک حالته به یراق دوحالته

چرا باید یراق تک حالته رو به دو حالته تبدیل کنیم؟

خیلی وقت ها ما منزلی خریداری می نماییم که در آن پنجره های دوجداره با یراق آلات تک حالته نصب گردیده است و متاسفانه در قسمت هایی از خانه یا در همه جای منزل نیاز است که یراق دوحالته نصب شود دلیل آن این است که برای ارزان شدن قیمت پنجره دوجداره از این یراق استفاده می کنند.

مثلا اگر در آشپزخانه پنجره با یراق تک حالته وجود داشته باشد باعث می شود فضای زیادی در هنگام باز کردن لنگه پنجره اشغال شود.

در این منازل می توان از روش تعویض یراق تک حالته به یراق آلات دوحالته استفاده نمود و از مزایای زیاد این یراق بهرمند شد مانند عایق بهتر نسبت به یراق تک حالته و در زمانی که نیاز به تبادل هوا باشد نیازی به باز کردن کامل لنگه نیست و از قسمت بالای بازشو می توان استفاده نمود.

نحوه تبدیل یراق تک حالته به یراق دوحالته

برای تعویض یراق آلات تک حالته به یراق دوحالته ابتدا باید نصاب به محل اعزام شود و اندازه یراق آلات مورد نظر را گرفته و به کارخانه اعلام می نماید سپس یراق آلات مورد نیاز هر لنگه از پنجره به محل نصب ارسال می شود.

پس از آنکه متریال مورد نیاز به محل اجرای کار رسید نصاب شروع به کار می نماید که مراحل کار به ترتیب زیر است:

  • جدا کردن لولا و پایین آوردن لنگه بازشو
  • بازکردن یراق تک حالته یعنی لولا اسپانیولت و دستگیره
  • نصب یراق دوحالته روی لنگه بازشو
  • وصل کردن لنگه به فریم توسط لولای مخصوص دوحالته
  • باید بدانید که جای لولای یراق آلات تک حالته با یراق آلات دوحالته متفاوت است و سوراخ لولای تک حالته روی بدنه پنجره باقی می ماند اما با چسب سفید تا حد زیادی پوشیده می شود.
  • <yoastmark class=

Call Now Button