نحوه پاک کردن جرم از شیشه پنجره

نحوه پاک کردن جرم از شیشه پنجره

نحوه پاک کردن جرم از شیشه پنجره

نحوه پاک کردن جرم از شیشه پنجره |نحوه پاک کردن جرم از شیشه پنجره : پاک کردن رسوب آب روی شیشه و آینه سخت است اما نه با روش هایی که در ادامه خواهم گفت. آینه حمام ماهم پر از قطرات آب بود که روی آن رسوب کرده بود و هرچی می شستم پاک نمی شد، حتی با سیم ظرف شویی! اما بلاخره با یک روش عالی همه لکه های آینه و شیشه توالت و حماممان را پاک کردم. ادامه مطلب را بخوانید تا با بهترین روش ها برای پاک کردن و برق انداختن آینه و از بین بردن لکه های سخت، جرم و رسوب آب روی آن، آشنا شوید.

برق انداختن آینه رسوب گرفته و پر از لک :

خیلی ساده است. وسایل مورد نیاز برای تمیز کردن آینه پر از لک و رسوب تنها خمیردندان و یک دستمال نخی است.

دستمال را خیس کنید، به آن خمیردندان بزنید و روی آینه بکشید. وقتی مطمئن شدید همه جای آینه را از جرم و رسوی پاک کردید؛ با آب آینه را بشویید. با این راه ساده تمام لکه های آینه را از بین می رود.

روش دیگر : استفاده از سرکه برای برق انداختن آینه و شیشه و از بین بردن رسوبات آنها می تواند راهکار ساده و مؤثر دوم باشد.

دستمال نخی را به مخلوط برابر سرکه و آب آغشته کنید و برای از بین بردن رسوبات شیشه از آن بهره بگیرید.

اما تجربه من در استفاده از سرکه برای پاک کردن جرم و رسوب از شیشه:

در جایی دیدم از سرکه هم میتوان برای پاک کردن جرم شیشه و آینه استفاده کرد. بخاطر همین این روش را هم امتحان کردم و مخلوط مایع ظرف شویی و سرکه را که برای شستن ظرف هایم استفاده می کنم، به پارچه زدم و آینه را با آن تمیز کردم. خوب بود و مقدار زیادی از رسوبات و لکه های آینه پاک شد؛ اما مثل خمیردندان نبود. خمیردندان برای برق انداختن آینه خیلی بهتر عمل کرد.

اما برای شیشه های بزرگ که استفاده از خمیر دندان برای آنها به صرفه نیست، به نظرم استفاده از سرکه آسان ترین و سریع ترین روش برای از بین بردن جرم شیشه است.

Call Now Button